On Line

web stats

Wednesday 20 February 2013

Mirror Μαρτίου

Με δωράκι Foundation από την εταιρία Rilken


 Δυο θετικα εχει
Γυαλινο φυαλίδιο
Και δοσομετρητης
σε αποχρωση μεσσαία.
Ολα τα περιοδικα ειχαν την "Μεσσαία" απόχρωση".
 Εχει νερουλή υφη,οριακα κρεμωδης
Μυριζει !!

Μετρια κάλυψη και χρειάζεται οπως και δηποτε πουδρίτσα 
για να τραβήξει την λιπαρότητα που αφηνει.

Μια λέξη εχω να πω
οσον αφορα εμενα που το δοκιμασα

ΧΑΛΙΑ
It sucks!
(ε να πουμε και κατι αγγλικο ;ρ)

Πφφ οσο γραφω αυτες τις γραμμες και κουνιεται στο σημείο που την εβαλα μου ερχεται η μυρωδια.
Δεν εχω θέμα με το να μυριζει η κρεμα αλλά αυτη ειναι .....ασε να μη πω.

Κρίμα που δεν εχει αλλο δωρακι μεσα το περιοδικο.
Τουλαχιστον με 3.90 ειδα και ενημερωθηκα για τις νεες τασεις χρωματων και στυλ που ερχονται..

Εγω κρατησα το προιον για να γραψω την αναρτηση.

και επειτα το  πεταξα στα σκουπίδια.

Κριμα!

Μου αρεσε η Rilken  παλιοτερα!

Μεχρι τωρα εχει 2 φάουλ..
Μια απαραδεχτη πάλι μάσκαρα και αυτο το foundation.

5 comments:

  1. αααα,και εντωμεταξύ το πήρα το περιοδικό πριν από λίγο,και τσακωνόμουν με τη μαμά μου για το make up,σαν τρίχρονα κάναμε,και το πήρε αυτή τελικά,τώρα δε θα στεναχωριέμαι πια μετά την ανάρτησή σου!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαρά μου δοκιμασε το καλυτερα και εσυ.Οτι γράφω εδω ειναι η προσωπική μου άποψη.Δεν μου αρεσε καθόλου και για μένα η μυρωδια ηταν κάπως.Αλλη κοπελα που το πηρε απο οτι ειδα στο φατσοτεφτερο ενθουσιαστηκε.Πραγματικα εγω ομως το θεωρω απαράδεχτο το προιον. ;)

      Delete
  2. to xrwma pws einai??anoixto?

    ReplyDelete
  3. ανοιχτό προς μεσαίο.Δοκιμασε το.Δεν εχεις να χασεις κάτι.Αν δεν θες να το πετάξεις το δινεις σε καποιον που πιθανον να του αρεσει. :)

    ReplyDelete
  4. Α και επισης..δεν μου αρεσει που δεν εχει τα συστατικα απο πίσω γραμμένα.Από τι αποτελείται αυτο το προϊόν οεο;

    ReplyDelete

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .