On Line

web stats

Friday 1 March 2013

Καθαρισμος περιποιηση προσώπου + ματιων

Ειναι μια απο τις μασκες καθαρισμου Miss Sandy, απο τα Jumbo.

Τη χρησιμοποιώ χρόνια,δεν εχει πάθει καμια αλλεργια το δερμα μου και θεωρω οτι ειναι απο τις καλυτερες μασκες που υπάρχουν και κοστιζει μόνο 0,99 λεπτα.


Ας τα πάρουμε όμως από την αρχη.

Κάνω ολοκληρωμένη περιποίηση προσώπου κάθε Τετάρτη (εκτος απο απολέπιση)  και Κυριακή (με απολέπιση).


 1ο Βήμα
Καθαριζω πολύ καλά τα χέρια μου

2ο Βήμα
Βάζω λίγο απο το τζελ καθαρισμού προσώπου σε μέγεθος φουντουκιού απο την Oriflame

Δεν ξέρω αν ετσι μυριζει το λουλούδι του πάθους,αλλά εμενα μου θυμίζει αγγουρι.
Βγάζει ενα δροσερο άρωμα που χαλαρωνει.



Κάνει ικανοποιητικο αφρό και με κυκλικες κυνήσεις και χωρις να πιέζω το δέρμα 
 καθαριζω το προσωπο-λαιμο και λίγο απο το ντεκολτε.
Επειτα ξεπλένω καλά το πρόσωπο μου με αφθονο νεράκι.
Λόγω του οτι ηταν Τεταρτη δεν εκανα απολέπιση.
Ασχετα με οτι λένε οι συσκευασιες για μεχρι 2 φορές,
το ph στο προσωπο ειναι πολυ ευαισθητο και 
διαταράσσουμε την ισορροπία του με 2 φορες απολέπιση 
οποτε εγω προσωπικά το κάνω κάθε Κυριακή.

3ο Βήμα
Ηρθε η ώρα για τη μάσκα και τον βαθύ καθαρισμό επιδερμίδας αλλά και τη σύσφιξη των πόρων.
Ειναι αρκετα παχια σε υφη σε ψιλογκρι απόχρωση η κρέμα αυτη 
και  εφαρμοζω ολο το φακελάκι τόσο στο προσωπο όσο και στο λαιμό
αφηνοντας εκτος την περιοχη ματιων και το στόμα.
Στο φακελάκι λέει για 35-40 λεπτα.
Την αφηνω για 1 ωρα και μετα την ξεβγάζω πρωτα με βρεγμενη πετσετα και μετα με πολυ πολυ νερό.
Πάνω στη πετσετα  λοιπόν παρατήρησα οτι αντι για ψιλογκρι απόχρωση ειχε γίνει πολυ γκρι  και το πρόσωπο ηταν πολυ φωτεινο και φαινοταν πολυ καθαρο.
Αυτο δεν ζητάμε απο τις μάσκες αυτές;
Καθαρισμό.
Ε η συγκεκριμένη το πετυχαινει,σε μένα 100% σε σημείο που κάτι μαυρα στιγματακια
που ειχα στη βάση της μύτης να τα εξαφανίζει .

4ο Βήμα
Αφου ξεπλυνω καλα καλα το προσωπο μου 
και μόλις το σκουπίσω με ταμποναριστές κινήσεις ( ποτέ με πίεση και τρίψιμο)
βρέχω με το αγαπημενο μου τονωτικό υγρο 2 pads καθαρισμού προσωπου
Το συγκεκριμενο τονωτικό υγρο ειναι 
απο τη σειρά Pure Nature από τη Oriflame με Blueberry και Λεβάντα 
(εκπληκτική μυρωδια)
Το ενα παντ στο δεξι χερι και το αλλο στο αριστερο,κάνω κινησεις απο μέσα προς τα εξω ταμποναριστα παντα χωρις να τρίβω και να πιεζω.
Νιωθω στο δέρμα μου μια υπεροχη δροσια  , σφίγγουν οι πόροι και το δερμα συνάμα.
Χαλαρωνουν ολες οι αισθησεις λόγω της λεβάντας αλλά και το δέρμα μου .

5ο Βήμα



Μόλις "στεγνώσει" το δερμα,εφαρμόζω τη κρέμα νυχτας 
μιας και συνηθωςη διαδικασία αυτη γινεται το βραδυ.
Η κρεμα νυχτας Ecollagen απο την Oriflame 
απορροφάται γρήγορα απο το δέρμα μου χωρις να αφηνει λιπαρότητα
εχει πολυ ωραιο αρωμα χωρις υπερβολές και προσφέρει πληρη ενυδάτωση.

6ο Βήμα
Στη περιοχη των ματιων και κάτω στους μαυρους κυκλους εφαρμόζω
είτε αυτό το στικ ματιων 6,5gr
 από τη σειρά Optimals Oxygen Boost

ειτε αυτο το serum απο την clinique


Με τη γνωστη μπαλιτσα που καθως την εφαρμοζεις γυρω απο τη περιοχη των ματιων
κάνει μασαζ με το serum που περιεχει μεσα το σωληνάριο.



Μια ολοκληρωμενη περιποιηση προσωπου και ματιων.
Θα επανέλθω με το αγαπημενο μου απολεπιστικο προσωπου :)



3 comments:

  1. "...σε σημείο που κάτι μαυρα στιγματακια
    που ειχα στη βάση της μύτης να τα εξαφανίζει" σοβαρά?!! θα τρεξω να την παρω!

    ReplyDelete
  2. Ειμαι παρα πολυ ικανοποιημενη με αυτη τη μασκα.Περιμενω τη δικη σου γνωμη οποτε τη δοκιμάσεις :)

    ReplyDelete
  3. Νομίζω μετά αυτό το post θα τρέξω και εγώ να πάρω τη συγκεκριμένη μάσκα, έχω και εγώ μαύρα στιγματάκια στη μύτη :p

    ReplyDelete

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .