On Line

web stats

Monday 8 July 2013

BB Sun Protect Beblesh Pact SPF 30 PA++ Skin79


Αυτή τη πουδρα την εχω παρει καιρό απο e-bay  αλλά ηδη χρησιμοποιουσα μια οποτε περιμενα εκεινη να τελειωσει και μετα να ξεκινησω να χρησιμοποιω αυτή.
Κόστισε καπου 9 ευρω.
Τωρα με τη ζέστη δεν φοράω χοντρο foundation ,καμιά BB cream  
 ή λίγη πουδρίτσα μετά την ενυδατική μου ή κυρίως την αντιηλιακή μου ειδικα το πρωι.

Αυτες τις μέρες που κάνει πάρα πολυ ζέστη δεν θέλω να επιβαρύνω  την  επιδερμίδα μου.
Μέσα στο γραφείο εχω το κλιματιστικο οπότε και δεν υπάρχει θέμα να ιδρωσω,εξω ομως ο χαμός.


Σύμφωνα με τη χάρτινη συσκευασία
"This is an intensive specialized pact which protects skin effectively from strong ultraviolet rays by intercepting ultraviolet rays UV A and B simultaneously.
This pact also helps your make-up go on better and last longer and protects skin from getting oily because of sweat and sebum. And it makes your skin look attractive and refreshing."
Με λίγα λόγια προστατεύει την επιδερμιδα απο τις υπεριώδης ακτινες UVA +B, κάνει το μακιγιάζ να δειχνει καλύτερα, να διαρκεί περισσότερο και προστατεύει το δερμα να γινει λιπαρο λόγω του ιδρώτα και σμήγματος.Κάνει το δερμα να δείχνει ελκυστικό και ανανεωμένο .

Πρωτα απο ολα χαιρομαι που εχω μια πουδρα με μεγαλο δεικτη προστασίας για να προστατευει το προσωπο μου απο τις ακτινες του ήλιου.Βασικο και θετικο στοιχείο ειναι η σταθεροτητα που εχει στο δερμα μου ακομα και οταν απο κάτω υπάρχει μονο μια ενυδατική-αντιηλιακη κρεμα.Λατρευω τη συσκευασία της πουδρας αυτης,τόσο το σχεδιασμό οσο και το χρώμα της.Ειναι αρκετα βολική στο να υπάρχει πάντα στη τσαντα μου και λόγω του ειδικου προστατευτικού που εχει την εμποδιζει στο να χαλάσει και να λερώσει το καθρεφτάκι που περιεχει.

Ας ριξουμε ομως μια πιο κοντινη ματια!
Η υφη της ειναι πολυ μαλακη σχεδον μεταξένια.
Ειναι για ολους τους τυπους δερματος.
Χρειάζεται ελάχιστη για να σετάρω το μακιγιαζ μου.Ειδικα στο σημειο Τ.
Δινει μάτ αποτέλεσμα με κανονικη προς ελαφρια κάλυψη.
Διαρκει 4 με 5 ωρες μέχρι να τη ανανεωσω.
 
Εχει και ημερομηνία λήξης στο πίσω μέρος της.
 

Προσοχή κορίτσια!
Μη το παρακάνετε γενικα με τις πουδρες!Ειναι απιστευτο το ποση βάζουν μερικα κοριτσια λες και η πουδρα ειναι σαν το Foundation.Η υπερβολικη τοποθέτηση πουδρας κάνει το δερμα να φαινεται αφυσικο-ξηρό και ΦΑΙΝΕΤΑΙ-μια στρωση χρωματιστης σκόνης!Ειναι ασχημο ειδικα οταν το παρακάνετε και με το ρουζ.Η δουλεια της πουδρας ειναι να σετάρει και να μειωσει τις τυχον γυαλάδες-λιπαρα σημεία στο προσωπο και να δωσει ενα  διακριτικό τελείωμα στο μακιγιαζ μας.
 


No comments:

Post a Comment

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .