On Line

web stats

Tuesday 23 July 2013

July s Beauty Test Box

Καλησπερα ομορφα κορίτσια!
Παρολίγο να ξεχασω να γραψω αναρτηση για το BeautyTestBox Ιουλιου που παρέλαβα το Σάββατο.
Αν θυμαστε τη Πεμπτη  ανοιξαν οι μηνιαιες συνδρομες,εκανα σχετικη αναρτηση τότε,εκανα τη παραγγελία μου και μετα απο 4ις ωρες ειχαν εξαντληθεί ολα τα κουτάκια.Το Σάββατο λοιπόν το πρωι,ελαβα μηνυμα απο τη κουριερ στο κινητο μου οτι το κουτάκι ειναι προς παράδοση.Να σημειωσω οτι μένω Χανια και δεν περιμενα τόσο γρηγορη αποστολή.Υπεθεσα οτι για να το εστειλαν θα ηταν στα κεντρικα γραφεια τους και οτι λόγω Σαββατου δεν θα μου το εφεραν αλλά από τη Δευτερα.Ως ανυπόμονο πλάσμα που ειμαι,πηγα εκει,εδωσα το νουμερο παραγγελιας που μου ειχε ερθει στο μηνυμα και το παρέλαβα.
Ανοιγοντας το, το πρωτο που αντικρισα ηταν αυτο το ασπρο φακελάκι.
Ηξερα τι ηταν μιας και παρακολουθώ αρκετες  απο τις vloggers και bloggers που το εχουν προμηθευτεί.
Οταν ανοιξα το φακελάκι..
Υπηρχε ενα βραχιολακι (πολυ ομορφούλικο) Sismade΄και
...αυτη η κάρτα με το καλωσόρισμα αλλα και αναλυτικη κατασταση του περιεχομενου του κουτιου με τις τιμές πώλησης.
Τα κουτια που ειχα δει στη σελίδα τους στο φατσοτεφτερο δεν ειχαν καποια σχεση με το δικο μου.Δεν με πειραξε ομως,επειδη αυτα που ειδα μεσα στο κουτακι ομορφιας με ικανοποιησαν για πρωτο κουτι που αγορασα.
Ηταν προσεκτικα τυλιγμένα σε ριζοχαρτο και τωρα που το σκέφτομαι ,η διαφορά με τα αλλα δυο κουτια ομορφιας ειναι οτι α)ειναι κουτι συρταρακι και β)αντι για μυρωδατο ριζοχαρτο ειχε κομματακια φενιζολ.Πολυ ωραιο το κουτι συρταρακι.Μαζευοντας 2-3 ακομα φτιαχνεις μια πολυ ωραια συρταριερα,οριζοντια ή κάθετη :)

Τα προιοντα που ειχε μεσα..(αν εξαιρεσεις το βραχιολάκι που ηταν στο φακελακι)

Τεσσερα προιοντα σε κανονικο μέγεθος:
Gehwol Βαλσαμο φρεσκαδας 20ml/4ευρω
Lavender Anti Age Day Cream HERBS BIOFRESH 50ml/29,80 ε
Hand Cream AROMA (greenline) 75ml/8.61ε
Bourjoirs Μονή σκιά ματιών απόχρωση Νο8 stretching denim* 13.30ε  *βλ.εικόνα


 

Δύο Προϊόντα σε δοκιμαστικό μέγεθος:

Liquid Bronze Make up Nee Make Up 13ml-normal size 50ml/32,90ε
Ι φακελάκι Brightflash illuminating Liquid Concealer Nee 1ml απόχρωση Nuance 02-normal size 25,90ε* και μια κονκάρδα .
*βλ.εικόνα(η φωτο ανήκει στη σελίδα amlcosmetics.gr)




Μόλις αποκτήσω αποψη για καποιο απο τα προιοντα θα επανέλθω με review!


No comments:

Post a Comment

Οι αναρτήσεις δεν είναι σε καμιά περίπτωση διαφημιστικές αλλά ενημερωτικές! Δοκιμάζω τα προϊόντα που εγώ αγοράζω με δικά μου χρήματα και απλά γράφω και μοιράζομαι, την προσωπική μου άποψη πάνω σ’ αυτά .